About Us

Friday, November 20, 2009

TERIMA KASIH



I supposed should post this entry about 2 months ago, but i didn't..so, having had this opportunity, i first would like to thank her very much for this priceless bday gift. i want her to know that,her heart is still the 1st, deep inside my heart. it cant be emulated with anything. and i would like to seek forgiveness from her for the delay of appreciating her here. and i hope she will keep shedding her lights on me.. i could never thank you enough.

Sepatutnya entry ini di terbitkan kira-kira hampir 2 bulan yang lepas, tetapi tidak. jadi, aku ingin mengambil peluang ini untuk mengucapkan terima kasih kepada kamu kerana hadiah  hari lahir yang tidak ternilai ini. aku mahu kamu tahu walaupun sekarang aku sudah ada ini, tapi hati kamu masih yang pertama didalam hati aku. tidak dapat di tandingi oleh apa jua yang aku miliki..aku juga ingin mengambil kesempatan ini untuk memohon kemaafan  daripada kamu kerana lambat untuk meluahkan perasaan penghargaan ini kerana aku rasakan bahawa luahan secara percakapan dan perbuatan adalah lebih bermakna daripada tulisan elektronik disini..aku mahu kamu tahu bahawa aku perlukan cahaya yang kamu sinarkan pada aku. jadi terima kasih buat kamu.


kalian yang membaca, maaf kerana aku sedikit menggunakan kata-kata yang mungkin boleh membuatkan kalian makan hati, tetapi, aku juga ada hati ya..


p/s: entry ini terpaksa di postkan secara dwi-bahasa memandangkan dia mungkin memerlukan tulisan bahasa ingeris untuk memahami dengan lebih baik dan aku lebih selesa untuk menghamburkan kata-kata tulisan dalam bahasa melayu..



-tulis entry ini sambil dengar lagu lengkap semua -butterfingers- seperti menulis di tepi tingkap sambil memerhatikan gerhana bintang berlaku-

1 comment:

QueenZ said...

so sweet! (^^;)

naik pelamin nanti jangan lupa jemput na!

About Me