About Us

Saturday, November 21, 2009

5 KETUL KEPAK AYAM KFC BUAT KAMU SEMPENA DENGAN HARI LAHIR KAMU MALAM INI

























Selamat hari lahir. itu sahaja yang mampu aku ucapkan pada kamu di hari lahir kamu ini. sekurang-kurangnya, aku harap, aku adalah satu-satunya yang menyambut dengan ucapan hari lahir pada hari lahir kamu mlm  ini. tiada yang lain selain aku. aku harap kamu murah rezeki, diberkati hidup, panjang umur, sehat sejahtera, hidup senang, sedikit menjadi kaya, banyak duit, dan bahagia senantiasa. 

maaf kerna tidak mampu mencoretkan sedikit sebanyak disini kerna aku juga sudah sedikit kemengantukan..maaf juga kerna aku tidak dapat memberikan apa-apa lagi..semua ini adalah kerana kekangan masa yang agak terhad untuk aku mencari sesuatu buat kamu..diharapnya, cukuplah 5ketul kepak ayam kfc yang aku belanja kamu sebentar tadi untuk sementara ini..

untuk pengetahuan kamu, aku juga sudah mencoretkan kad hari lahir buat kamu didalam tulisan jawi, namun , maaf kerna tidak dapat memberikan kepada kamu lagi kerana aku masih tidak menjumpai gam..akan aku berikanya pada kamu sesudah aku menjumpai gam agar aku dapat aku lekatkan sesuatu pada kad itu sebelum ianya lengkap menjadi kad hari lahir..sekali lagi, selamat hari lahir buat kamu. aku akan sentiasa menyinari hidup kamu..terima kasih kerna sudi menerima ucapan ikhlas dari aku serta diri aku...

No comments:

About Me